CRS2 - nabór do VIII edycji zakończony


Z przyjemnością informujemy, że w wyniku rekrutacji do VIII edycji programu Całościowy Rozwój Szkoły na poziomie zaawansowanym* (2018-2020) przyjęliśmy 23 szkoły z całej Polski. Serdecznie gratulujemy!

 

Oto one:

Szkoła Podstawowa w Bojadłach im. Mikołaja Kopernika

Bojadła

Szkoła Podstawowa nr 7

Chojnice

Szkoła Podstawowa nr 39 im. Wojska Polskiego w Gdańsku

Gdańsk

Szkoła Podstawowa nr 1

Kartuzy

Szkoła Podstawowa im. Marii Kownackiej w Krzywdzie

Krzywda

Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Kwilczu

Kwilcz

Szkoła Podstawowa nr 57 w Lublinie

Lublin

Niepubliczna Szkoła Podstawowa "Skrzydła" w Lublinie

Lublin

Szkoła Podstawowa im. Konstytucji 3 Maja w Luboszu

Lubosz

Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Mielcu

Mielec

Gimnazjum w Nowym Dworze

Nowy Dwór

Szkoła Podstawowa nr 2 im. Obrońców Warszawy

Ożarów Mazowiecki

Szkoła Podstawowa im. Stanisława Wyspiańskiego w Porębie Żegoty

Poręba Żegoty

Szkoła Podstawowa nr 21

Poznań

Zespół Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego

Rudnik nad Sanem

Szkoła Podstawowa nr 36 im. Narodów Zjednoczonej Europy

Tychy

Społeczna Szkoła Podstawowa nr 12

Warszawa

Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 82 im. Jana Pawła II

Warszawa

Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Wilczkowie

Wilczków

Szkoła Podstawowa nr 2 im. Stanisława Staszica w Zagnańsku

Zagnańsk

Zespół Szkół im. Prezydenta Ignacego Mościckiego w Zielonce

Zielonka

Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Żarnowcu

Żarnowiec

Zespół Szkół Specjalnych w Kowanówku

Kowanówko

 

Z dyrektorami szkół spotkamy się 24-26 maja w Wildze na konferencji inaugurującej pracę w VIII edycji CRS2.

 

*Poziom zaawansowany Całościowego Rozwoju Szkoły (CRS2) to pogłębienie i rozwijanie działań z poziomu podstawowego wspierających uczenie się uczniów. Praca w programie koncentruje się na systemowym wdrażaniu pięciu strategii uczenia się i nauczania wykorzystywanych w ocenianiu kształtującym. Ponadto szkoły w sposób systematyczny wprowadzają podstawowe praktyki profesjonalnej pracy nauczycieli - OK obserwację oraz spacer edukacyjny w celu monitorowania wdrażanej w szkole całościowej zmiany nastawionej na poprawę efektów uczenia się i nauczania. Po zakończeniu działań na poziomie CRS2 szkoły mogą ubiegać się o uzyskanie certyfikatu jakości - tytułu "Szkoły Uczącej Się”.