OK Zeszyt w ocenianiu kształtującym
Prowadź „OK zeszytu” własnego pomysłu, jeśli już pracujesz z ocenianiem kształtującym. Korzystaj ze strategii oceniania kształtującego i zaplanuj je w „OK zeszycie”.
Czas trwania:
4 godziny
Cele:
Nauczyciel/Nauczycielka:
- który/a pracuje z ocenianiem kształtującym nauczy się prowadzić „OK zeszyt” razem ze swoimi uczniami;
- dowie się czemu służy „OK zeszyt” i jak wykorzystywane jest w nim ocenianie kształtujące;
- pozna korzyści z prowadzenia „OK zeszytu”, dla ucznia i dla nauczyciela;
- zaplanuje zawartość „OK zeszytu” i sposób jego wprowadzenia.
poruszane zagadnienia:
- Dlaczego „OK zeszyt” pomaga uczniom się uczyć?
- Dlaczego „OK zeszyt” buduje partnerstwo pomiędzy nauczycielem i uczniami?
- Jak wykorzystać „OK zeszyt” do budowania strategii oceniania kształtującego?
- Co powinno znaleźć się w „OK zeszycie”, aby pomagał on uczniowi się uczyć?
- Co warto zrobić przed i na początku, wprowadzając „OK zeszyt”?
- Jak można wspólnie z gronem pedagogicznym pracować z „OK zeszytem”?