Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Ustna informacja zwrotna

Poznaj zasady formułowania ustnej informacji zwrotnej i sposobów jej udzielania. Dowiedz się na czym polega różnica pomiędzy wspierającą ustną informacją zwrotną a komentarzem do pracy ucznia.

Czas trwania: 2 godziny
Cele:

Nauczyciel/Nauczycielka: 

  •  pozna warunki udzielania wspierającej informacji zwrotnej;
  •  pozna różnice pomiędzy ustną informacją zwrotną, a komentarzem do wykonanego zadania;
  •      nauczy się  formułować wspierającą ustną informację zwrotną;
  •       pozna techniki autorefleksji związanej z otrzymaną przez ucznia informacją zwrotną;
  •       określi zasady organizacji koleżeńskiej informacji zwrotnej.

poruszane zagadnienia:

  • zasady formułowania pełnej informacji zwrotnej;
  • zasady udzielania i moderowania wspierającej ustnej koleżeńskiej informacji zwrotnej.