OK zeszyt w szkole
Naucz się pracować z „OK zeszytem”. Wykorzystaj ocenianie kształtujące do pracy z zeszytem ucznia i buduj partnerstwo z uczniem, nawet jeśli na co dzień nie pracujesz z ocenianiem kształtującym.
Czas trwania:
4 godziny
Cele:
Nauczyciel/Nauczycielka:
- przygotuje się do pracy z „OK zeszytem”;
- będzie prowadzić „OK zeszyt” i pozna w praktyce jego zasady;
- zaplanuje swój własny „OK zeszyt”, który zaproponuje uczniom;
- zdecyduje, jaka forma „OK zeszytu” byłaby najbardziej korzystna dla uczniów,
- wyjaśni, czym różni się „OK zeszyt” od zwykłego zeszytu.
poruszane zagadnienia:
- Komu i po co potrzebny jest „OK zeszyt”?
- Co powinno znaleźć się w „OK zeszycie”, aby pomagał uczniowi się uczyć?
- Co warto zrobić przed i na początku wprowadzania „OK zeszytu”?
- Jaka forma „OK zeszytu” będzie najkorzystniejsza dla moich uczniów?
- Czym różni się „OK zeszyt” od zwykłego zeszytu uczniowskiego?