10 TEMATÓW
Ocenianie kształtujące
Przybliżamy ideę i narzędzia oceniania kształtującego. Tworzymy przestrzeń do rozmowy o skuteczności takiego podejścia do uczenia się, a także zachęcamy nauczycieli i nauczycielki do zmiany warsztatu pracy.
2 TEMATY
Ok Zeszyt
Pokazujemy sposoby na to, aby zeszyty uczniowskie nabrały realnego znaczenia w procesie uczenia się oraz były narzędziem wspierającym i pomagającym się uczyć, miejscem do robienia notatek i jednocześnie formą dokumentacji procesu uczenia się.
12 TEMATÓW
Szkolne relacje
Wzbogacamy wiedzę na temat budowania dobrych relacji. Dostarczamy ciekawych narzędzi, które pozwolą na budowanie i wzmacnianie relacji z uczniami oraz z rodzicami. Odpowiadamy na wyzwania wychowawcze.
8 TEMATÓW
Metody dydaktyczne
Wzbogacamy warsztat pracy nauczyciela o efektywne planowanie zajęć, wykorzystując w tym celu najnowszą wiedzę na temat, jak się uczymy i jak mamy uczyć się głębiej.
4 TEMATY
Współpraca nauczycieli
Pokazujemy jak wprowadzać metody i praktyki, które spowodują, że proces uczenia się i nauczania stanie się wspólną sprawą wszystkich nauczycieli, ale też uczniów, rodziców i dyrekcji szkoły.
4 TEMATY
Ewaluacja wewnętrzna pracy szkoły
Spojrzymy całościowo na szkołę z różnych punktów widzenia i w różnych obszarach jej działalności. Uczymy jak łatwo i szybko zdiagnozować pracę swojej szkoły, ustalić jej potrzeby i wskazać obszary wymagające poprawy.
6 TEMATÓW
Kompetencje przyszłości
Sprawdzamy jakie kompetencje pomogą uczniom stawiać czoło przyszłym wyzwaniom zawodowym i osobistym. Jakie znaczenie ma rozwijanie kompetencji przyszłości u uczniów i uczennic, a także jak je kształtować.
8 TEMATÓW
Klasa o różnorodnych potrzebach edukacyjnych
Wspieramy szkoły w dbaniu o potrzeby edukacyjne, społeczne i emocjonalne uczniów w zróżnicowanym środowisku. Uwzględnimy różnice ze względu na poziom rozwoju dzieci i jego możliwości edukacyjne wynikające ze specjalnych potrzeb.