Cel szkolenia: przygotowanie dyrektora do wprowadzenia w swojej szkole zmiany. Czas trwania: 3 dni Miejsce: ośrodek szkoleniowy w Warszawie lub okolicy.
Cel szkolenia: wymiana doświadczeń oraz inspiracji w zakresie wdrażania oceniania kształtującego w szkołach. Czas trwania: 2 dni Miejsce: ośrodek szkoleniowy w Warszawie lub okolicy.
Cel szkolenia: podsumowanie procesu zmiany oraz wymiana doświadczeń dająca inspirację do dalszej pracy. Czas trwania: 2 dni Miejsce: ośrodek szkoleniowy w Warszawie lub okolicy.
Spotkania online dyrektorów szkół ( tzw. Grupy Pomocnych Dyrektorów) Cel spotkań: wsparcie dyrektorów we wprowadzaniu oceniania kształtującego w ich szkołach na poszczególnych etapach programu.
DLA NAUCZYCIELI - LIDERÓW
spotkania nauczycieli - liderów* wszystkich szkół biorących udział w danej edycji
Spotkania online liderów szkół z asystentami szkół (tzw. Grupy Pomocnych Liderów) Cel spotkań: wymiana doświadczeń oraz wsparcie liderów we wprowadzaniu oceniania kształtującego i budowania współpracy z nauczycielami w ich szkołach.
Cel szkolenia: wymiana dobrych praktyk, dzielenie się doświadczeniami i wspólne szukanie pomysłów, jak rozwiązywać trudności. Czas trwania: 2 dni Miejsce: ośrodek szkoleniowy w Warszawie lub okolicy.
* liderzy to wybrani przez dyrektora nauczyciele z danej szkoły, którzy reprezentują radę pedagogiczną w różnych obszarach w czasie trwania Całościowego rozwoju szkoły.
DLA RADY PEDAGOGICZNEJ
program obejmuje spotkania z asystentem, warsztaty w szkole i kurs internetowy dla całej rady pedagogicznej danej szkoły
Spotkania z asystentką/asystentem szkoły
Propozycja rozmowy i wsparcia, możliwość rozwiania wątpliwości, otrzymania pomocy i podpowiedzi w zakresie wprowadzania oceniania kształtującego, skierowana zarówno do nauczycieli, jak również dyrekcji.
Kurs internetowy
Uczestnicy mają dostęp do materiałów merytorycznych i zadań poszczególnych modułów kursu, które są wsparciem przy poszerzaniu wiedzy o ocenianiu kształtującym i jego stosowaniu w swojej praktyce.
I Warsztat - Podstawy oceniania kształtującego
Cele szkolenia: opanowanie podstawowych elementów oceniania kształtującego i poznanie zasad wdrażania go do praktyki szkolnej.
II Warsztat - Lekcja sprzyjająca uczeniu się
Cele szkolenia: udział w lekcji trenerskiej z ocenianiem kształtującym, planowanie lekcji z elementami oceniania kształtującego, które sprzyjają uczeniu się, przygotowanie się do jej prowadzenia.
III Warsztat - Zadanie edukacyjne
Cele szkolenia: podjęcie refleksji na temat roli zadań edukacyjnych w procesie uczenia się i nauczania, określenie kryteriów sukcesu dla zadania edukacyjnego, wybór zadań edukacyjnych sprzyjających realizacji określonego celu oraz zaplanowanie go.
IV i V Warsztaty - Informacja zwrotna cz. 1 i cz. 2
Cele szkolenia: doskonalenie umiejętności udzielania prawidłowej informacji zwrotnej; refleksja nad potrzebą współpracy z rodzicami i ustalenie strategii oceniania w kontekście pracy z informacją zwrotną.
VI Warsztat podsumowujący - przyznanie tytułu "Szkoły uczącej się”
Cele szkolenia: podsumowanie doświadczeń w działaniu Całościowy rozwój szkołyna etapie podstawowym, przyznanie tytułuSZKOŁY UCZĄCEJ SIĘ oraz przygotowanie uczestników warsztatu do podjęcia decyzji o kontynuacji programu w etapie zaawansowanym.
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.