W trakcie kolejnych dwóch lat na etapie zaawansowanym, nauczyciele i dyrektorzy, biorą udział w konferencjach, warsztatach, szkoleniach oraz kursach internetowych.
DLA DYREKTORÓW
spotkania dyrektorów wszystkich szkół biorących udział w danej edycji
pozwalają zauważyć sukcesy, nabudowywać na mocnych stronach oraz udzielać pomocy w rozwiązywaniu problemów oraz szukać odpowiedzi na rodzące się pytania.
Spotkania online liderów szkół z asystentami szkół (tzw. Grupy Pomocnych Liderów) Cel spotkań:
wymiana doświadczeń oraz wsparcie liderów we wprowadzaniu oceniania kształtującego i budowania współpracy z nauczycielami w ich szkołach.
* liderzy to wybrani przez dyrektora nauczyciele z danej szkoły, którzy reprezentują radę pedagogiczną w różnych obszarach w czasie trwania Całościowego rozwoju szkoły.
DLA RADY PEDAGOGICZNEJ
program obejmuje spotkania z asystentem, warsztaty w szkole i kurs internetowy dla całej rady pedagogicznej danej szkoły
Kurs internetowy
Uczestnicy pogłębiają wiedzę w zakresie pracy z elementami oceniania kształtującego, poszerzają wiadomości z zakresu pracy z zadaniem edukacyjnym, budowaniem dialogu z uczniem, wykorzystaniem współpracy uczniów w procesie uczenia się, a także współpracą z rodzicami.
Warsztaty
Nauczyciele pogłębiają swoje kompetencje w wybranym zakresie. Decyzję o wyborze tematu podejmuje dyrektor w porozumieniu z asystentem szkoły oraz liderami.
OK-obserwacja w szkole
Uczestnicy poznają ideę obserwacji koleżeńskiej poprzez praktyczne przejście przez każdy jej etap.
Wewnątrzszkolna konferencja upowszechniająca
Na konferencji nauczyciele dzielą się praktyką i doświadczeniem, związanymi z rozwijaniem nauczania i uczenia się poprzez wdrażanie oceniania kształtującego i współpracę, z pozostałymi nauczycielami w szkole. Prowadzona jest przez liderów szkolnych wspieranych przez dyrektora. W konferencji uczestniczy asystent szkoły.
Konferencja upowszechniająca i przyznanie tytułu Szkoły uczącej się
Na konferencji nauczyciele zaangażowani w program dzielą się swoją praktyką i doświadczeniem, związanymi z rozwijaniem nauczania i uczenia się poprzez wdrażanie oceniania kształtującego i współpracę, z zaproszonymi nauczycielami innych szkół.
Ważnymi elementami konferencji jest obserwacja lekcji oraz animowanie dyskusji nad wprowadzaniem oceniania kształtującego do praktyki szkolnej.
Konferencja jest prowadzona przez liderów szkolnych wspieranych przez dyrektora. W przygotowaniu konferencji uczestniczy asystent szkoły, który wręcza tytuł SZKOŁY UCZĄCEJ SIĘ.
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.