Zarządzanie konfliktem w zróżnicowanej szkole
Priorytet MEiNWzmocnij swoją gotowości do pracy z konfliktem przez doświadczenie.
Integracja i reintegracja w zróżnicowanej klasie
Priorytet MEiNRozwijaj kompetencje i zdobądź narzędzia wspierające w budowaniu relacji w klasie i w radzeniu sobie z sytuacjami, w których w społeczności klasowej pojawiają się różne emocje w wyniku zmian.
Prosty język komunikacji w edukacji
Priorytet MEiNRozwijaj swoje kompetencje w pracy ze zróżnicowaną klasą w zakresie upraszczania poleceń oraz instrukcji w zadaniach.
Wykorzystanie modelu integracji w planowaniu działań szkoły
Priorytet MEiNWdrażaj wybrane działania modelu integracji edukacyjnej w szkole lub placówce.
Ocenianie w zróżnicowanej klasie
Priorytet MEiNPoznaj możliwości oceniania w klasie z uczniami o znacznym zróżnicowaniu wiedzy i umiejętności.
Jak wspierać uczniów z trudnościami emocjonalnymi?
Priorytet MEiNRozwijaj umiejętności rozpoznawania trudności i potrzeb emocjonalnych uczennic i uczniów.
Jak wyrównywać poziom wiedzy i umiejętności uczniów w klasie?
Priorytet MEiNPoznaj możliwe działania wyrównujące poziom wiedzy i umiejętności uczennic i uczniów w klasie.
Zarządzanie stresem w szkole
Priorytet MEiNRozwiń umiejętności regulacji poziomu stresu własnego oraz uczennic i uczniów.