Dobrostan nauczycieli wczesnoszkolnych w dobie edukacji zdalnej


Zapraszamy na webinarium pn: “Dobrostan nauczycieli wczesnoszkolnych w dobie edukacji zdalnej”, który odbędzie się w czwartek, 4 czerwca o godz 19.00, w ramach programu Nauczyciel/ka I klasa. 

Spotkanie ma na celu uzyskanie poczucia dobrostanu przez nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w sytuacji organizowania edukacji zdalnej i po niej.

 

Podczas webinaru spróbujemy zidentyfikować problemy, które pojawiły się w związku z nową sytuacją oraz określimy sposoby i możliwości radzenia sobie z nimi. Prowadzące - nauczycielki z wieloletnim stażem, podadzą praktyczne przykłady szukania rozwiązań, a współprowadzący psycholog podpowie jak radzić sobie z własnymi emocjami.

 

Porozmawiamy o:

  • zarządzaniu sobą w czasie
  • zetknięciu się z nowymi technologiami, narzędziami internetowymi
  • złapaniu równowagi między pracą, a życiem osobistym
  • lęku o sytuację uczniów 
  • stresie związanym z kontrolą efektywności procesu uczenia się
  • stresie związanym z powrotem do tradycyjnej formy edukacji 

 

kiedy: czwartek,  4 czerwca godz. 19.00

gdzie: Aby wziąć udział w webinarze trzeba się zarejstrować: pod tym LINKIEM

 

Prowadzący:

Wioletta Chodkowska - Od wielu lat pracuje w Niepublicznej Szkole Podstawowej nr 97 w Warszawie, w której jest nauczycielką edukacji wczesnoszkolnej, pełniła rolę liderki oraz wchodziła w skład zespołu zarządzającego szkołą.  Uważa, że podstawą procesu uczenia się są relacje. Z CEO współpracuje od 2014 roku, ponieważ tu spotyka ludzi, którzy ją inspirują. Jest trenerką i mentorką w programie Szkoła Ucząca Się.

Katarzyna Młodożeniec - W szkole przy tablicy pracuje ponad 20 lat. Nauczycielką została z przypadku, ale dzisiaj nie wyobraża sobie siebie w innej roli. Była dyrektorem Publicznej Szkoły Podstawowej i Publicznego Gimnazjum w Warszawie, pracowała też jako pedagog, przez 9 lat uczyła historii i rosyjskiego. Obecnie pracuje jako nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej.

Bożena Rakowskanauczycielka dyplomowana edukacji wczesnoszkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 w Sulechowie. Mentorka i Okejka kursów internetowych w Centrum Edukacji Obywatelskiej w Warszawie. W pracy z uczniami stosuje ocenianie kształtujące. Kompetencje swoich uczniów rozwija wykorzystując metodę projektu. Uczy bez ocen sumujących. W swojej pracy ceni etap planowania i przygotowania zajęć. W procesie uczenia się uczniów stawia na umiejętności. W szkole, w której uczy pełni rolę lidera oceniania kształtującego.

Tomasz Kołodziejczyk  - socjolog, wychowawca, współautor programów "Spójrz Inaczej" i "Spójrz inaczej na agresję", certyfikowany specjalista terapii uzależnień, od wielu lat wspiera, szkoli i superwizuje wychowawców i nauczycieli, zwłaszcza w obszarach uczenia umiejętności psychospołecznych, rozwiązywania problemów wychowawczych, prowadzenia klasy, pracy wokół agresji i przemocy, uzależnień behawioralnych oraz coachingu nauczycielskiego.