Trenerzy w szerokiej perspektywie...


Jak pogłębić proces uczenia się – wejść w rolę uczestnika i określić dla siebie cele, kryteria sukcesu, dokonać refleksji?

 

25 lutego 2017 r. przed takimi wyzwaniami stanęła grupa piętnastu trenerów programu SUS  chcących przyjrzeć się temu zagadnienieniu, aby jeszcze bardziej towarzyszyć nauczycielom i reagować na ich potrzeby podczas szkolenia „Ocenianie kształtujące w pracy nauczyciela – etap II”.

 

Warsztat poprowadził współautor scenariusza - dr Jacek Strzemieczny - wspomagany przez Mirosławę Rokicką i Martę Hołub - trenerki Szkoły Uczącej Się. Nie była to jedyna dobrze współpracująca ze sobą trójka. Trenerzy, dobrani w tak samo małe grupy, również wymieniali się doświadczeniami oraz pomysłami. Nie zdziwiło zatem podsumowanie ich pracy jednej z uczestniczek: „trójka to najlepszy zespół”.

 

Towarzyszenie w procesie uczenia się, sprzyjająca atmosfera pracy, docenienie i uważność prowadzącego na potrzeby nauczycieli to słowa klucze tego spotkania. Jego uczestnicy po raz kolejny doświadczyli, jak ważne jest uczenie się grupy i udzielanie sobie informacji zwrotnej, której - notabene - dotyczy powyższy warsztat dla rad pedagogicznych.

 

Marzenna Dąbrowska – trenerka SUS

 

 

Relacja: Marzenna Dąbrowska – trenerka SUS

Zredagowała: Katarzyna Pucek – Koordynatorka Warsztatów SUS dla rad pedagogicznych

Warsztat: „Ocenianie kształtujące w pracy nauczyciela" – etap II

Termin: 25 lutego 2017 roku

Przeczytaj opis szkolenia