Program Szkoła Ucząca Się
prowadzą:
Trudna klasa – diagnoza i interwencja
Trudna klasa – diagnoza i interwencja
Zapewne każdy z nauczycieli zetknął się w swojej praktyce szkolnej z klasą, która była określana jako „trudna”. Jakie klasy nazywamy trudnymi? W jaki sposób można z nimi pracować? Na co należy uważać i czego się wystrzegać, pracując z trudną klasą? Odpowiedzi na te pytania można uzyskać podczas tego szkolenia.
Adresaci szkolenia:
Nauczyciele wszystkich przedmiotów, wychowawcy, pedagodzy szkolni, psycholodzy wszystkich poziomów szkół.
Czas trwania szkolenia:
3 godziny zegarowe
Miejsce i termin szkoleń:
Warsztaty odbywają się w zainteresowanej szkole lub (jeśli szkoła wyrazi taką chęć) w ośrodku szkoleniowym CEO w Wildze pod Warszawą (więcej o ośrodku tutaj).
Oferta Warsztatów Szkoły Uczącej Się dla rad pedagogicznych jest ofertą całoroczną. Szkolenia odbywają się najczęściej w piątki i soboty (w niektórych przypadkach możliwe jest także umówienie terminu w innym dniu tygodnia). Zgłoszenia najlepiej dokonywać na miesiąc przed planowanym szkoleniem.
Szkolenia wyjazdowe:
Jeżeli chcą Państwo, aby szkolenie odbyło się poza terenem Państwa codziennej pracy, serdecznie zapraszamy do naszego ośrodka w Wildze pod Warszawą, gdzie mogą Państwo połączyć zdobywanie nowej wiedzy z wypoczynkiem. Istnieje możliwość zorganizowania zarówno jedno-, jak i dwudniowego szkolenia. Wystarczy dokonać rezerwacji terminu (pokoje, sala konferencyjna, wyżywienie, itp.) bezpośrednio z ośrodkiem, przekazać nam termin szkolenia, a my umówimy trenera, który to szkolenie poprowadzi. Rozliczenie za pobyt jest bezpośrednio z ośrodkiem, a rozliczenie za warsztaty jest bezpośrednio z CEO.
Opis szkolenia:
Uczestnicy szkolenia doświadczą wspólnej analizy i planowania pracy z trudną klasą, po to, aby móc tę wiedzę i umiejętności zastosować we własnej praktyce szkolnej.
Cele szkolenia:
Doświadczenie przez uczestniczki/uczestników szkolenia wspólnej analizy i planowania pracy z trudną klasą.
Zakładane efekty szkolenia:
Na szkoleniu uczestniczka/uczestnik:
- wymieni zachowania uczniów klasy, które sprawiają, że jest ona określana jako trudna,
- dokona analizy przyczyn trudnych zachowań uczniów,
- sporządzi „Mapę klasy” i wyciągnie z niej wnioski,
- pozna zasady ułatwiające pracę z klasą i zaplanuje ich wykorzystanie,
- zastosuje „język sterowania zachowaniem”.
Poruszane zagadnienia:
- Trudna klasa – czyli jaka?
- Jakie są przyczyny niewłaściwych zachowań uczniów?
- Mapa klasy.
- Bank pomysłów,
- Zasady pracy z klasą.
- Język sterowania zachowaniem.
Stosowane metody pracy podczas szkolenia:
Szkolenie prowadzone jest metodami warsztatowymi (praca w parach i grupach); wymaga aktywności uczestników.
Po szkoleniu:
Uczestnicy szkolenia kończą z konkretnymi pomysłami do zastosowania w swojej praktyce szkolnej. Dyrektor szkoły otrzymuje od trenera informację zwrotną na temat szkolenia. Zachęcamy do dzielenia się z nami opiniami i oczekiwaniami w stosunku do Warsztatów dla rad pedagogicznych Szkoły Uczącej Się: warsztaty-sus@ceo.org.pl
Prowadzący:
Trenerzy- praktycy programu Szkoła Ucząca Się realizowanego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Polsko-Amerykańską Fundację Wolności.
Opłaty za szkolenie:
Wielkość szkoły: |
Cena: |
---|---|
Szkoła, w której uczy się do 150 uczniów |
1300 zł |
Szkoła, w której uczy się 151 - 300 uczniów |
1650zł |
Szkoła, w której uczy się powyżej 300 uczniów |
1850 zł |
Opłaty zawierają: koszt szkolenia, podróży trenera, jego ewentualnego noclegu oraz materiałów pomocniczych i zaświadczeń dla uczestników.
ZAPLANUJ ROZWÓJ RADY PEDAGOGICZNEJ JUŻ DZIŚ!
Pomogą Ci w tym nasze specjalne oferty promocyjne, które znajdują się na stronie OPŁATY.
Zgłoszenie na szkolenie dla rady pedagogicznej przyjmujemy drogą internetową - poprzez formularz zgłoszeniowy